manga hakkında o kadar da bilgi sahibi degilim yani atıp tutmiyim ama ben begenmiyorum ama illa da özenti falan demiyorum, kendi tarzları kendi müzik zevkleridir tarışılmaz.. ama dedigin gibi ilk önce farklıyken sonra begenilsin diye kasıp birilerine benzemeye çalışmışlarsa o zaman haklısın..bişey diyemem ona kesinlikle..