özentiliğin tarifi olmaz bence tek yapılması gereken bi çogunun belirtii gibi önyargısız olmak ayrıca örnek almakla özentiliin farkını bile anlayabilmiş degilim seviyosak ve özenti deniliyosa örnek almış deriz yok sevmiyosak özentiiiii diye bağırır dururuz anlaşılamayan saçmalıklar işte