morveötesi de kış geldi ama evsiz yok,kimdemiş ülkem geri kalmış,açlık yok oh oh diye parlak yüzleriyle orta da gezeken ben cok gıcık oluyorum..
morlara delireceğine sevmediğin türk halk müziğini ögren derim biraz
kezban yenge kezban yenge diye dinlediğin sey de kuvvetle muhtemel halk müziğimizi simgeleyecek,tanıtacak,böyle morvedelilerine anlatabilecek bir şey değildir.