Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Türk Halk Müziği dinlermisiniz?? Dinliyorsanız en beğendiğiniz türkü??

  • bigboots • 15 Nisan 2005 18:02 • #460535
    ?????
  • karete • 15 Nisan 2005 18:08 • #460537
    evet
  • bigboots • 15 Nisan 2005 18:10 • #460539
    favori türkünü söyle veya en iyi yorumcu-sanatçı kim onu da söyle be kardeşim..
  • Affedilmeyen • 15 Nisan 2005 18:32 • #460541
    evet
  • bigboots • 15 Nisan 2005 18:37 • #460542
    dalga mı geçiyosunuz siz?? bi evet için mi açtık bu başlığı??
  • düşyılmaz • 15 Nisan 2005 18:39 • #460544
    haret gültekin - kime ne & derman sendedir..
  • morvedelisi • 15 Nisan 2005 18:40 • #460545
    en sevdiimi bilmem de sevmediğimi biliyorum
    geçen yaz otobüsle-nereye gittimi hatırlamıyorum-giderken gece adam yenge yenge kezban yange die bişi dinliodu.uyuyamamıştım çok gıcık bişeeyy
  • düşyılmaz • 15 Nisan 2005 18:55 • #460553
    morveötesi de kış geldi ama evsiz yok,kimdemiş ülkem geri kalmış,açlık yok oh oh diye parlak yüzleriyle orta da gezeken ben cok gıcık oluyorum..
    morlara delireceğine sevmediğin türk halk müziğini ögren derim biraz
    kezban yenge kezban yenge diye dinlediğin sey de kuvvetle muhtemel halk müziğimizi simgeleyecek,tanıtacak,böyle morvedelilerine anlatabilecek bir şey değildir.
  • bigboots • 15 Nisan 2005 19:09 • #460560
    türk halk müziği bizim özümüz yaw!! ne türkülerimiz var hastasıyım.. bi musa eroğlu bi arif sağ bi neşet ertaş, eskilerden aşık veysel ve daha niceleri!! bi de o sazın sesi yok mu beni delirtiyo yaw!! düşyılmaz kardeşim antalya yöremizin çay benim çeşme benim türküsü vardır bilirmisin beğenirmisin??
  • düşyılmaz • 15 Nisan 2005 19:13 • #460562
    yok bilmem onu..
    saz sevenlere bari bişi koyim şuraya

    www.muzikpark.com/haber/ft.zip

    burda çaldığım saz biraz büyük,elim kolum yetmiyor:)
    ondan hakim olamıyorum biraz ama. buyrun bakın..
    bu türküyü çok severim işte.


    bülbülüm altın kafeste