ne yazıkki gençliğimiz t.h.m ye gereken ilgiyi göstermiyo.yani bi takım halk müziğiyle ilgisi olmayan şeyleri duyup infaz edebiliyolar. ben hem elektro gitar hem de bağlama çalıyorum. bu bizim kendi kültürümüz öyle çok iyi yabancı müzik bilmek felan da marifet değil önce kendi müziğimizi korumalıyız ondan sonra tabi ki de ilgileniriz başka kültürlerin de müzikleriyle... benim biçok sevdiğim türkü vardır ama içlerinden yıldızı çok severim ya da bi bülbülüm altın kafesteyi... kesinlikle çok güzeller ve bilmem biliyo musunuz ali ekber çiçeğin haydar haydar türküsü şu anda amerikada ders olarak okutuluyomuş sanat okullarında....