Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Türk Halk Müziği dinlermisiniz?? Dinliyorsanız en beğendiğiniz türkü??

  • bigboots • 15 Nisan 2005 19:14 • #460563
    bi dinleyelim bakalım..
  • bigboots • 15 Nisan 2005 19:27 • #460569
    güzel..
  • hummingbird • 15 Nisan 2005 20:11 • #460576
    çarşambayı sel aldı
    bir yar sevdim el aldı
  • klavyeci • 15 Nisan 2005 20:59 • #460582
    Vallahi Ege ve Azeri türkülerine bayılırım.Elif Türküsü(ege),Eziz Dostum(azeri).En çok sevdiğim türküler..
  • karete • 18 Nisan 2005 00:34 • #460943
    sadece halk değil sanat müziğide dinlerim aslında

    Bir Bahar Akşamı
    Ellerim Böyle Boş Mu Kalacaktı
    Kıskanırım Seni Ben
    Pişman Olur da Birgün
    Türkiyem
    Dalgalandım da Duruldum
    İntizar
    Duydum ki Unutmuşsun Gözlerimin Rengini
    Dönülmez Akşamın Ufkundayız
    Dediler Zamanla Hep Azalırmış Sevgiler
    Kimseye Etmem Şikayet
    Nasıl Geçti Habersiz
    Benzemez Kimse Sana
    Bir Rüzgardır Gelir Geçer Sanmıştım
    Makber
  • düşyılmaz • 18 Nisan 2005 00:37 • #460944
    yeşil gözlerinden muhabbet kaptım
  • bigboots • 18 Nisan 2005 00:39 • #460945
    vay beah..
  • anyoneanywhere • 18 Nisan 2005 02:00 • #460950
    o kadar cokki...saymakla bitmez...etnik müzik forever!!!
  • gizem_cobain • 18 Nisan 2005 11:26 • #460962
    Şiwan Perwer daima birinci tercihimdir üstüne tanımam...Türk Halk Müziği değil Kürt Halk Müziği.bunun dışında da hımm Hasret Gültekin,Güler Duman..
  • craSSa • 18 Nisan 2005 14:31 • #460992
    Gündüz gece... Ama Pentagram olanı :P