Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ZaGa... için uykusuz kalan herkes yazsın

  • Nofx • 17 Nisan 2005 17:10 • #460858
    HErkez televizyon izler ama çok ama fazla..Valalhi biz ev halkı(öğrenci evi) olarak tv seyretmiyoruz çünkü bozuk.Çok şeyde kaçırdığımızı zannetmiyoruz valla..
Bu konunun tüm mesajları