Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ZaGa... için uykusuz kalan herkes yazsın

  • Nofx • 16 Nisan 2005 19:18 • #460724
    Evet güzelim geyik topice geyik..
  • NefesAL • 17 Nisan 2005 00:12 • #460772
    Maksat tabi geyikk...
    ya aranızda izleyen varsa bilir diye demiştim zaga program olarak bitecek seneye yerine grup kurcaklarmış zaga diye sadece fikrinizi bi sorem dedim yani
  • Kaiser • 17 Nisan 2005 11:55 • #460823
    bende uykusuz kalıyorum ancak nede olsa sabah erken kalkmıyoruz pazar ayağına neyse uykusuz kalınca o saatte zagaya rakip yok bence
  • mkcervy • 17 Nisan 2005 12:57 • #460827
    bu arada dün akşam süperdi zaga çok güldüm gerçekten... :))))))))
  • wamp • 17 Nisan 2005 15:26 • #460840
    evet ya okan formundayd1. kafay1 cekmisti heralde. ya alkol alm1s ya da cigara cekmis olmal1
  • anyoneanywhere • 17 Nisan 2005 15:44 • #460842
    engin gunayd1n gene kopard1 okan bayulgende formundayd1.koptum baya:)))
  • karete • 17 Nisan 2005 15:47 • #460843
    insanların ne mal oldugunu izlediği tv programlarından anlayabiliyorum 5 senedirde tv izlemiyorum helal bana be alkışlayın beni mütevazilik yaptım tine bu sıralar çok bahsediliyo benden
  • thriller • 17 Nisan 2005 15:52 • #460844
    official zaga topiki he ;)
  • anyoneanywhere • 17 Nisan 2005 17:06 • #460857
    valla o işi bana da ogretirsen bende sevinirim.ama kanepeye ya da yere uzanıp elmde gitar yerde calıp tv seyretmek asırı hosuma gider.yanınada sıcak bi cay ve sigara... of offfff....:)))
  • Nofx • 17 Nisan 2005 17:10 • #460858
    HErkez televizyon izler ama çok ama fazla..Valalhi biz ev halkı(öğrenci evi) olarak tv seyretmiyoruz çünkü bozuk.Çok şeyde kaçırdığımızı zannetmiyoruz valla..