-
Evet güzelim geyik topice geyik..
-
Maksat tabi geyikk...
ya aranızda izleyen varsa bilir diye demiştim zaga program olarak bitecek seneye yerine grup kurcaklarmış zaga diye sadece fikrinizi bi sorem dedim yani
-
bende uykusuz kalıyorum ancak nede olsa sabah erken kalkmıyoruz pazar ayağına neyse uykusuz kalınca o saatte zagaya rakip yok bence
-
bu arada dün akşam süperdi zaga çok güldüm gerçekten... :))))))))
-
evet ya okan formundayd1. kafay1 cekmisti heralde. ya alkol alm1s ya da cigara cekmis olmal1
-
engin gunayd1n gene kopard1 okan bayulgende formundayd1.koptum baya:)))
-
insanların ne mal oldugunu izlediği tv programlarından anlayabiliyorum 5 senedirde tv izlemiyorum helal bana be alkışlayın beni mütevazilik yaptım tine bu sıralar çok bahsediliyo benden
-
official zaga topiki he ;)
-
valla o işi bana da ogretirsen bende sevinirim.ama kanepeye ya da yere uzanıp elmde gitar yerde calıp tv seyretmek asırı hosuma gider.yanınada sıcak bi cay ve sigara... of offfff....:)))
-
HErkez televizyon izler ama çok ama fazla..Valalhi biz ev halkı(öğrenci evi) olarak tv seyretmiyoruz çünkü bozuk.Çok şeyde kaçırdığımızı zannetmiyoruz valla..