-
zaga izleyen herkes yazsın muhabbet ederiz başka bu konuyu açan varsa da özr dilerim görmedim :)
-
4 haftadır izlemiyorum beeee...
KaRaBuLuT
-
izlee zaga için uykusuz kalmaya değer...
-
böyle dedim ama ben de zor izliyorum sabah çok zor kalkıyorum :)
-
Müzik ile alakasını pek kavrayamadım..
-
maksat eğlence olsun
türçe'sine hayranım, okan'ın
-
Ben de kavrayamadım. Başbakan olucam hem ben. Bu da konuşulmalı canım artık!
Onur Erbaş nerenin başbakanı olsun?
a) Türkiye
b) Arnavutluk
c) Kafkasya
d) Domates
e) Hepsi, hatta Dünya başkanı olsun
f) Hiçbiri
g) Müzikle alakasını pek kavrayamadım
h) Ben de kavrayamadım
-
kıprıs..
-
Başbakan Ooonur Başbakan Ooonur!
-
geyik
geyik
geyik
!!!!!!!!!!!!!!!