Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ZaGa... için uykusuz kalan herkes yazsın

  • NefesAL • 16 Nisan 2005 14:37 • #460671
    zaga izleyen herkes yazsın muhabbet ederiz başka bu konuyu açan varsa da özr dilerim görmedim :)
  • _DEATH___ • 16 Nisan 2005 15:01 • #460677
    4 haftadır izlemiyorum beeee...


    KaRaBuLuT
  • NefesAL • 16 Nisan 2005 15:02 • #460679
    izlee zaga için uykusuz kalmaya değer...
  • NefesAL • 16 Nisan 2005 15:04 • #460682
    böyle dedim ama ben de zor izliyorum sabah çok zor kalkıyorum :)
  • Nofx • 16 Nisan 2005 18:25 • #460710
    Müzik ile alakasını pek kavrayamadım..
  • lacunacoil • 16 Nisan 2005 18:44 • #460712
    maksat eğlence olsun
    türçe'sine hayranım, okan'ın
  • sdqantaris • 16 Nisan 2005 19:04 • #460716
    Ben de kavrayamadım. Başbakan olucam hem ben. Bu da konuşulmalı canım artık!

    Onur Erbaş nerenin başbakanı olsun?

    a) Türkiye
    b) Arnavutluk
    c) Kafkasya
    d) Domates
    e) Hepsi, hatta Dünya başkanı olsun
    f) Hiçbiri
    g) Müzikle alakasını pek kavrayamadım
    h) Ben de kavrayamadım
  • Nofx • 16 Nisan 2005 19:06 • #460717
    kıprıs..
  • sdqantaris • 16 Nisan 2005 19:07 • #460718
    Başbakan Ooonur Başbakan Ooonur!
  • lacunacoil • 16 Nisan 2005 19:13 • #460722
    geyik
    geyik
    geyik
    !!!!!!!!!!!!!!!