Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ZaGa... için uykusuz kalan herkes yazsın

  • NefesAL • 17 Nisan 2005 20:00 • #460896
    hakkatan dün çok güzeldi aranan adam baya bi aranan adam yani herifin gülüşüne bayıldım yarıldı resmen :)
  • grungeforever • 21 Nisan 2005 17:15 • #461383
    Zaga bitcek mi seneye?
  • Mad_Slayer • 25 Nisan 2005 15:22 • #461970
    valla uykusuz kalmaya değer hatta okan bayülgenin ibanezi eline alıp döktürmeye çalışması hoş bence hatta güsel şeyler yapıyor :D