Ben başka şarkılara benziyor diye kaç tane bulduğum riffleri ritimleri ve akor dizelerini salladım sildim biliyormusunuz sırf özgün olmak adına...
Madem çalmasından memnunsunuz o zaman Türkiye'den neden iyi müzisyen çok çıkmıyo diye şikayet etmeyin size çalınmış şeyleri dinlerken mutlu olmanızı dilemekten başka bişi söyliyemem... Hırsızın yanında olan tek millet bizizdir herhalde...