kimse TAMAMEN özgün bi şeyler oluşturamaz der cem köksal
ve de halt eder.
bunu söylemek birine benzemeyi üstünlük sağlayarak meşru kılmaktan başka bişi değil.
kardeşim benzediğin adamı seviyorsan desene seviyorum o adamı, benzemekten, ona özenmekten de rahatsız değilm.
ben kendimden cıkıyorum yola, erkan oğuru taklid edbiliyor olmaktan mesudum mesela...
malmsteende klasik müzisyenlerden etkilenmekten pek huzurlu, kimseden etkilenmemek için,sadece onlarla devam etmek için, günlerde bir odada klasik müzik dimlediğin söylüyor.
yani onun gibi olmak iyi de,
aynı enstrümanı çaldıgın birine özenmek, ona benzemekmi ayıp.
ayıpmış gibi, üzerinde edebiyat yapmıyorlarmı bu cem köksal hımbılı gibi..
koçum beceriyorsan ne ala, malmsteen gibi çalabiliyorsam.
bu ''malmsteen gibi çalıuyorum,üstadım saygı duyarım ,ama zamanı gelsiğinde onun da ağzına tükürürüm'' demekten başak bişi değil.
yani terbiyesiz bir üslup
ne edebiyat yapcam, özgünlük mözgünlük.
ne gerek var bunu söylemeye, sanki anamızın karnından sazla sözle çıktın anasını satim.!!tabi ki birileri sebep oldu müzisyen olmamıza, ve de birileri müziğimize nüfuz etti!!
ne laf kalablığı yapıyorlar bunlar..
cem yılmaz diyor ya
''ben gülüyodum üstüne konuştu bu adam '' diye.
o hesap.