Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Demir Demirkan Zaferlerim adlı parçasını hangi ünlü gruptan arakladı.....

  • JackSparrow • 18 Nisan 2005 18:08 • #461012
    Arkadaşlar bu albümü doğru düzgün dinleme fırsatı buldum geçenlerde..
    Ve bariz bir kaç arak tespit ettim... Bunu burda açıklamaktan gurur duyuyorum işte dürüst gazetecilik...

    Kahpe adlı parça : Bu o kadar bariz olmasada işin içine keman altyapısı girince Almora'nın Kalihora's Song adlı albümünde ki Tears of Angels ve Cehennem Geceleri adlı parçasının melodisine acayip benziyo...

    Zaferlerim adlı parça : Bu çok bariz melodi aynı onu bırakın notalar bile aynı.. Metallica'nın 91 tarihli Black Album'ündeki My Firend of Misary'nin girişindeki bass melodisini gitara transpoze edip aynen çalmış... Acayip arak...

    Bunları dikkate alıp karşılaştırmanızı öneririm..

    Ayrıca '' Sendemi Brütüs'' yaaa...
  • bimilyon1 • 18 Nisan 2005 20:06 • #461024
    Neden Türk müzisyenleri dinlerken herkez bir anda otorite kesilir? Anlamıyorum bir türlü. Yok o arak bu bilmem ne. Bir çok yabancı grupta ne araklar var ama kimse bir şey anlamıyor galba. Ayıp bence.
  • karelerr • 18 Nisan 2005 20:10 • #461026
    bikere demir demirkan dinleme hatasına düsmüssünn..
  • baz 8 • 18 Nisan 2005 20:47 • #461028
    abi hoşuna gidiyosa dinle parçayı..
    kıldı tüydü uğraşma..
    arakladıysada güzel araklamış.)
  • ibanetze • 18 Nisan 2005 21:29 • #461039
    kimse TAMAMEN özgün bi şeyler oluşturamaz der cem köksal(o da biraz malmsteene benziyo ya)ama malmsteen kimbilir bizim bilmediğimiz bi adama benzetmiştir tarzını. dont cry (all lyrics)de bi yer connels'in 74,75'ine birebir uyuyo ne yani bu yüzden dont cryı ya da 74,75i hiçe mi sayıcaz...dont cry benim en sevdiim şarkılardan, yani güzel arakladıkça sorun yok,yapılabilir...heheh
  • ibanetze • 18 Nisan 2005 21:30 • #461040
    kimse TAMAMEN özgün bi şeyler oluşturamaz der cem köksal(o da biraz malmsteene benziyo ya)ama malmsteen kimbilir bizim bilmediğimiz bi adama benzetmiştir tarzını. dont cry (all lyrics)de bi yer connels'in 74,75'ine birebir uyuyo ne yani bu yüzden dont cryı ya da 74,75i hiçe mi sayıcaz...dont cry benim en sevdiim şarkılardan, yani güzel arakladıkça sorun yok,yapılabilir...heheh
  • NefesAL • 18 Nisan 2005 21:48 • #461043
    kesinlikle katılıyorum herif araklamışş helal olsun iyi araklamış :)
    araklamadığı şarkılar nasıl?
    -ee mükemmel
    o zaman bi sorun yok kurcalamanın gereği yok
  • düşyılmaz • 18 Nisan 2005 22:48 • #461056
    kimse TAMAMEN özgün bi şeyler oluşturamaz der cem köksal

    ve de halt eder.

    bunu söylemek birine benzemeyi üstünlük sağlayarak meşru kılmaktan başka bişi değil.
    kardeşim benzediğin adamı seviyorsan desene seviyorum o adamı, benzemekten, ona özenmekten de rahatsız değilm.

    ben kendimden cıkıyorum yola, erkan oğuru taklid edbiliyor olmaktan mesudum mesela...

    malmsteende klasik müzisyenlerden etkilenmekten pek huzurlu, kimseden etkilenmemek için,sadece onlarla devam etmek için, günlerde bir odada klasik müzik dimlediğin söylüyor.
    yani onun gibi olmak iyi de,
    aynı enstrümanı çaldıgın birine özenmek, ona benzemekmi ayıp.

    ayıpmış gibi, üzerinde edebiyat yapmıyorlarmı bu cem köksal hımbılı gibi..
    koçum beceriyorsan ne ala, malmsteen gibi çalabiliyorsam.
    bu ''malmsteen gibi çalıuyorum,üstadım saygı duyarım ,ama zamanı gelsiğinde onun da ağzına tükürürüm'' demekten başak bişi değil.
    yani terbiyesiz bir üslup

    ne edebiyat yapcam, özgünlük mözgünlük.
    ne gerek var bunu söylemeye, sanki anamızın karnından sazla sözle çıktın anasını satim.!!tabi ki birileri sebep oldu müzisyen olmamıza, ve de birileri müziğimize nüfuz etti!!
    ne laf kalablığı yapıyorlar bunlar..

    cem yılmaz diyor ya
    ''ben gülüyodum üstüne konuştu bu adam '' diye.
    o hesap.
  • JackSparrow • 18 Nisan 2005 23:13 • #461061
    Ben başka şarkılara benziyor diye kaç tane bulduğum riffleri ritimleri ve akor dizelerini salladım sildim biliyormusunuz sırf özgün olmak adına...

    Madem çalmasından memnunsunuz o zaman Türkiye'den neden iyi müzisyen çok çıkmıyo diye şikayet etmeyin size çalınmış şeyleri dinlerken mutlu olmanızı dilemekten başka bişi söyliyemem... Hırsızın yanında olan tek millet bizizdir herhalde...
  • bigboots • 18 Nisan 2005 23:27 • #461062
    bi bomba da benden: haluk levent'in ankara isimli şarkısı aslında onun değil; eskiden istanbul'da grup şurup'da çalan erdoğan hocaya aitmiş!! böyleymiş..