Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Demir Demirkan Zaferlerim adlı parçasını hangi ünlü gruptan arakladı.....

  • düşyılmaz • 19 Nisan 2005 00:02 • #461070
    abim bak
    kalıplar la konuşma.
    burda, bu garajda, türkiyreden iş çıkmaz diyenin karşısına dikildim hep küstaçca ben :D

    kavraman gereken şeyler vaz,yazdıklarım arasında.
    fanatik yaklaşma,uzlaşmacı ol görecksin.
  • Ktulu • 19 Nisan 2005 00:28 • #461074
    Bence JackSparrow haklı arkadaşlar.

    Sonuçta adam parça genel olarak bakıldığında benziyor demiyo ki. Bazı riffler tamamıyla ynı diyor. Yani "çalıntı".

    Yeri geldi Teoman'a da çok laf söylendi burda. Cover yapanlara da çok laf söylendi. Bence cover yapmak bişeyleri "çalmaktan" çok daha onurlu bi iş. En azından kimden aldığını veya neye benzetmeye çalıştığını söylüyosun insanlara. Ama bişeyden bi parçayı, başka bişeyden de bi parçay olduğu gibi alıyim, bu da benim parçammış gibi yutturuyim olayı kesinlikle hoş değil.

    Altına kendi imzasını atmasın ya da bunlardan bunlardan aldım desin ne alâ..











    ____________________________________________________________________
    Ktulu'nun şu anda dinlediği parça:
    Mozart - G Minörde 25. senfoni :)
  • düşyılmaz • 19 Nisan 2005 00:38 • #461076
    yav orası öyle.
    şebnem fearhın da bir şarkı sözünün bir kısmı niatzsche den geliyordu yanılmıyorsam
    hatılar gibi oldum şimdi..
    ama albümde hep sebnem yazıyor..

    benim anlattıgım başka bişi. savundugum başka bişi.

    neyse iyigeceler herkese..


    bu arad kaçırmışım arkadaşın yazısında da
    özgün olmak adına yaptıgı şeyden bahsetmiş.
    bir fiil özgün olunur mu yau?
    özgündsen özgünsündür.
    ve taklit etmedikçe zaten özgünsündür bir birey olarak, tek olarak,kişi olarak.

    ben ugrasmam öyle olmadı ona cok benzedi sil gitsin diye(benzediğide olmadı,bire bir şarkıyı çalmaya ugrasmadıkaca)
  • erdyy • 19 Nisan 2005 15:42 • #461099
    dostum harbi takdir ediyorum seni!baya çalışmıssın!!şassırttın beni!!dur bende bakıyım:)))
  • hummingbird • 19 Nisan 2005 17:01 • #461110
    bir insanı sevmeniz onun her zaman doğru işler yapacağı anlamına gelmez. araklamış adam bu da sizin onu sevmenize engel değil. neyi savunmaya çalışıyorsunuz anlamıyorum?
  • bimilyon1 • 19 Nisan 2005 17:26 • #461111
    Öyle müzisyenler varki bu ülkede senin bile aklın şaşar.
    Herkeze hırsız diyerek aşalayacağına sen yap bir şeylerde görelim. Bakalım bu 7 tane notadan başka bir şey bulup kullanabilecekmisin.

    Zaten bir bizim memlekette sivrilen adamı aşağıdan çekerler. Her türlü pislik yapılır, kendilerinide namuslu gösterirler. Nasıl bir kıskançlıktır bu?

    Cem Yılmaz' ın da dediği gibi kimse birbirine "ne güzel yapmışsın, ben daha iyisini yapamazdım, aferin sana" demiyor birbirine. Hırsız diye hitap etmek kolaymı?
  • gizem_cobain • 20 Nisan 2005 10:06 • #461148
    vallaha arakladıysa doğru olabilir.zaten demir demirkan ı hiç sevememiştim hala da sevmem..hiç bi konuda..
  • Fetus • 20 Nisan 2005 10:18 • #461149
    Demir Pentagramdan sonra bozuldu:)
  • ner • 20 Nisan 2005 10:37 • #461150
    Bakalım bu 7 tane notadan başka bir şey bulup kullanabilecekmisin.


    7 nota demek... bemollerle diyezler uçtu galiba. neyse. 7 notayla da müzik yapılıyor itinayla zaten:) türkiyede sıkça duyabilirsiniz. o yüzden sorun da yok, çalıntı riff meselesini tartışmaya da gerek yok. iki ucu b.klu değnek, benim güzel ülkemde.
  • need_a_cure • 20 Nisan 2005 13:06 • #461154
    demir demirkan arak yapmaz ya hem kahbe de gündüz gece introsu hakim ki zaten o yazdı!!!!!