Öyle müzisyenler varki bu ülkede senin bile aklın şaşar.
Herkeze hırsız diyerek aşalayacağına sen yap bir şeylerde görelim. Bakalım bu 7 tane notadan başka bir şey bulup kullanabilecekmisin.
Zaten bir bizim memlekette sivrilen adamı aşağıdan çekerler. Her türlü pislik yapılır, kendilerinide namuslu gösterirler. Nasıl bir kıskançlıktır bu?
Cem Yılmaz' ın da dediği gibi kimse birbirine "ne güzel yapmışsın, ben daha iyisini yapamazdım, aferin sana" demiyor birbirine. Hırsız diye hitap etmek kolaymı?