yav orası öyle.
şebnem fearhın da bir şarkı sözünün bir kısmı niatzsche den geliyordu yanılmıyorsam
hatılar gibi oldum şimdi..
ama albümde hep sebnem yazıyor..
benim anlattıgım başka bişi. savundugum başka bişi.
neyse iyigeceler herkese..
bu arad kaçırmışım arkadaşın yazısında da
özgün olmak adına yaptıgı şeyden bahsetmiş.
bir fiil özgün olunur mu yau?
özgündsen özgünsündür.
ve taklit etmedikçe zaten özgünsündür bir birey olarak, tek olarak,kişi olarak.
ben ugrasmam öyle olmadı ona cok benzedi sil gitsin diye(benzediğide olmadı,bire bir şarkıyı çalmaya ugrasmadıkaca)