Sonuçta adam parça genel olarak bakıldığında benziyor demiyo ki. Bazı riffler tamamıyla ynı diyor. Yani "çalıntı".
Yeri geldi Teoman'a da çok laf söylendi burda. Cover yapanlara da çok laf söylendi. Bence cover yapmak bişeyleri "çalmaktan" çok daha onurlu bi iş. En azından kimden aldığını veya neye benzetmeye çalıştığını söylüyosun insanlara. Ama bişeyden bi parçayı, başka bişeyden de bi parçay olduğu gibi alıyim, bu da benim parçammış gibi yutturuyim olayı kesinlikle hoş değil.
Altına kendi imzasını atmasın ya da bunlardan bunlardan aldım desin ne alâ..
____________________________________________________________________
Ktulu'nun şu anda dinlediği parça: Mozart - G Minörde 25. senfoni :)