Malesef türkiyede, hatta dünya da bile hemen hemen böyle.Sadece müzik için değil sanatın her dalı için.Parası olmayıp, karnını doyurma peşinde olan bir yazar nası çok iyi bir eser verebilr ki?Mesela Nazım Hikmet'in mali durumu iyiymiş, yoksa bu kadar ünlü olurmuydu yazabilrmiydi o şiirleri[şiirden anlamam, sevmem de ama böyle ]