Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

parası olmayan nası müzik yapacak?????????

  • Leprosy • 26 Nisan 2005 14:49 • #462139
    Malesef türkiyede, hatta dünya da bile hemen hemen böyle.Sadece müzik için değil sanatın her dalı için.Parası olmayıp, karnını doyurma peşinde olan bir yazar nası çok iyi bir eser verebilr ki?Mesela Nazım Hikmet'in mali durumu iyiymiş, yoksa bu kadar ünlü olurmuydu yazabilrmiydi o şiirleri[şiirden anlamam, sevmem de ama böyle ]

    Malesef böyle.
  • cc_baran • 26 Nisan 2005 15:38 • #462144
    Orhan Veli nin yatları katları mı vardı da güzel yazdı ??
    Nazım Hikmet in ömrü yollarda, sürgünlerde kaçak geçmedi mi ??

    Lafa bak...
  • klavyeci • 26 Nisan 2005 16:35 • #462156
    İnsan;karnı açken,tatlı yemeyi düşünmez!!
  • sdqantaris • 26 Nisan 2005 23:05 • #462196
    Mesela Nazım Hikmet'in mali durumu iyiymiş, yoksa bu kadar ünlü olurmuydu yazabilrmiydi o şiirleri[şiirden anlamam, sevmem de ama böyle]


    Kafana taş düşe de kendine gelesin biraz. Sinirlendim. Laf bulamıyorum söyleyecek. Hey allahım ya...

    Onur
  • nordos • 26 Nisan 2005 23:26 • #462198
    ya tabi ki farkedilmen için mutlaka iyi bişey yapman lazım eskiden bu işler bölemiş..paraya bakmıyormus..eger sen gercekten cok iyisen birisi tutar elinden ama tabii harcanırsın biraz bu olcak yani...evt günümüzde zor bazı seyler..biraaz ama herseyden yakınmakla olmuyoor...ve bir de söyle düsün bazı seyler olması gerektigi zaman oluyor...
  • drummist • 27 Nisan 2005 00:53 • #462203
    iyi olmak yetmiyor. bir proje çıkıyor; pedalım yok amfim yok diyorsun sonraya kalsın. ama belki de bu fırsat bir daha eline geçmeyecek. yedi yıl klasikten bozma bir akustikle çalmış ve bu sürenin sonunda ilk elektro gitarına kavuşmuş biri olarak yazıyorum ki bir perdeyi üçe bölüp ara sesleri araştırıyor, hicazı minörden daha kolay çalabiliyor olmamın, hızımın,türkçe şarkılar konusunda o kadar bilgimin olmasının hiç bir önemi yok. eğer teklif içinde olanakları da buluyorsa tamam. ama elimdeki imkanlar yetmiyorsa "hadi sana güle güleee". olay bundan ibaret...
  • ibanetze • 27 Nisan 2005 12:42 • #462222
    doğru ben de hep bunu söylüyorum ya ekipman herşey...geçen adamlar bizim sırf tipimizi beğendikleri için konserde çalmayı teklif ettiler bu da ayrı bi konu... :)
  • ordabiyerde • 28 Nisan 2005 15:26 • #462412
    iyi de benim çalışıp 1 milyar kazanmam imkansız ne yani müzik uğruna fuhuş mu yapayım :) gerçekçi olalım ya okuyan adam nasıl kazansın o parayı?
  • drummist • 28 Nisan 2005 18:09 • #462449
    -çık iyi fikir. satalım kendimizi la:)
    -kim para verir sana lem kıllı kıllı
    - o da doğru abi
    -yaaaa
    -eee naaapçaz?
    -ne bileyim.
    -ağlayalım abiii
    -hüngür hüngür
    aşk çok para yok.....
  • 1valve • 28 Nisan 2005 19:31 • #462460
    bu zorluklarda müziğin bir parçası.Yani müziğinize etki eden şeyler.
    Blues un ilk ortaya çıkışını hatırlayalım.dinlerken gözünüzün önüne Missipi kenarında elinde gitarı yorgunluktan gebermiş ama gitar çalıp şarkı söyleyen bir zenci (köle) gelmez mi?