Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

parası olmayan nası müzik yapacak?????????

  • virtioz • 28 Nisan 2005 19:43 • #462463
    eskiden de böyleydi ya hani biz daha yokken!Müzik aristokratların elindeydi...Sonra nasıl olduysa halkada yayıldı(ki halkların her zaman müziği vardı ya neyse..)İşte tarihe bakınca ilerde de ne olacağı kestirilebiliniyor.
    Erkin Koray da dinlemek lazım:P (bunu neden söyledim bilmiyorum ama içimden geldi işte)
  • ordabiyerde • 30 Nisan 2005 17:50 • #462744
    yani müziği belli bi parasal güce sahip olanlar mı yapmalı ki biz ona sanat diyelim????
  • dark scar • 30 Nisan 2005 18:24 • #462752
    aynen ya
    bizde bu sıkıntıdan çok çektik...
    ama
    aramızdan birine(grubumuzdaki iki bayandan biri)
    bir miras olayı kaldı..
  • death_glory • 30 Nisan 2005 19:25 • #462769
    parası olmayan müzik yapmaya kalkmasın arkadaşlar; ondan sonra müzikten para kazanma ihtiyacı duyarsınız Allah korusun yoldan çıkarsınız valla... benim de param yoook bi dene ucuz elektrom var, çalamıyorum ya öyle berbat ki parmaklarım parçalanıyo...
  • chooper • 30 Nisan 2005 20:44 • #462797
    ben de birini tanıyorum elinde sb dreams bass var 8 tane grupla çalışıyor ve hala parasızlıktan bahsediyor.belki tanırsın sen bu adamı?nankörrrr....
  • berry88 • 5 Mayıs 2005 22:02 • #464278
    PARASI OLMAYAN BIRAKIN MÜZİK YAPMAYI DİNLİYEMİYO BİLE ORJİNAL Bİ CD KAÇ PARA HABERİNİZ VAR MI?
  • dss_scream • 6 Mayıs 2005 08:38 • #464335
    hayat çok acımasız.. derler ya para elimin kiri.. kesinlikle yanlıştır bu.. parasızlık hiçliğe denktir,en azından bu ülkede.. onun için buradan PARANIN GÖZÜ KÖR OLSUN! diyorum...
  • TurkishMetal • 6 Mayıs 2005 09:10 • #464337
    parasız kaldığında sokak şarkıcılığı yapan arkadaşlar var aramızda.bence para amaç değil araç olmalı.insanin kabiliyetinin yapabileceklerinin sınırımı var.tatminkar olmak lazım.şundan eminim her üniversite öğrencisinin bi klasik gitar alma imkanı vardır.hergün bir milyon koysan bi kenara en geç bir buçuk ayda bi gitar alabilirsin.
  • karete • 6 Mayıs 2005 09:12 • #464338
    bu ülkeyle alakası yok ki öteki ülkedede milet parası olduğu için seviniyo yani parayla oluyo gidip yamyamlarla yaşamamız lazım bence
  • TurkishMetal • 6 Mayıs 2005 09:27 • #464339
    Türkiye de yaşadığımız için şanslıyız bence.geçenlerde tuncayla sahile oturup uzun uzun konuştuk.

    msn de bi avusturalyalıyla konuştum az buçuk ingilizcemle.kıza insan demen için bin kere düşünmen gerekiyo.özentilikte bi nebze bizi iyi gösteriyo.dışarıdan bakıldığında temiz insanlar olarak görülüyoruz.ilk itibarın önenimi herkes bilir.para işte kimilerine amaç kimilerine araç.harcamayı bilmek lazım