Türkiye de yaşadığımız için şanslıyız bence.geçenlerde tuncayla sahile oturup uzun uzun konuştuk.
msn de bi avusturalyalıyla konuştum az buçuk ingilizcemle.kıza insan demen için bin kere düşünmen gerekiyo.özentilikte bi nebze bizi iyi gösteriyo.dışarıdan bakıldığında temiz insanlar olarak görülüyoruz.ilk itibarın önenimi herkes bilir.para işte kimilerine amaç kimilerine araç.harcamayı bilmek lazım