parasız kaldığında sokak şarkıcılığı yapan arkadaşlar var aramızda.bence para amaç değil araç olmalı.insanin kabiliyetinin yapabileceklerinin sınırımı var.tatminkar olmak lazım.şundan eminim her üniversite öğrencisinin bi klasik gitar alma imkanı vardır.hergün bir milyon koysan bi kenara en geç bir buçuk ayda bi gitar alabilirsin.