parası olmayan müzik yapmaya kalkmasın arkadaşlar; ondan sonra müzikten para kazanma ihtiyacı duyarsınız Allah korusun yoldan çıkarsınız valla... benim de param yoook bi dene ucuz elektrom var, çalamıyorum ya öyle berbat ki parmaklarım parçalanıyo...