eskiden de böyleydi ya hani biz daha yokken!Müzik aristokratların elindeydi...Sonra nasıl olduysa halkada yayıldı(ki halkların her zaman müziği vardı ya neyse..)İşte tarihe bakınca ilerde de ne olacağı kestirilebiliniyor.
Erkin Koray da dinlemek lazım:P (bunu neden söyledim bilmiyorum ama içimden geldi işte)