Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

parası olmayan nası müzik yapacak?????????

  • virtioz • 28 Nisan 2005 19:43 • #462463
    eskiden de böyleydi ya hani biz daha yokken!Müzik aristokratların elindeydi...Sonra nasıl olduysa halkada yayıldı(ki halkların her zaman müziği vardı ya neyse..)İşte tarihe bakınca ilerde de ne olacağı kestirilebiliniyor.
    Erkin Koray da dinlemek lazım:P (bunu neden söyledim bilmiyorum ama içimden geldi işte)
Bu konunun tüm mesajları