iyi olmak yetmiyor. bir proje çıkıyor; pedalım yok amfim yok diyorsun sonraya kalsın. ama belki de bu fırsat bir daha eline geçmeyecek. yedi yıl klasikten bozma bir akustikle çalmış ve bu sürenin sonunda ilk elektro gitarına kavuşmuş biri olarak yazıyorum ki bir perdeyi üçe bölüp ara sesleri araştırıyor, hicazı minörden daha kolay çalabiliyor olmamın, hızımın,türkçe şarkılar konusunda o kadar bilgimin olmasının hiç bir önemi yok. eğer teklif içinde olanakları da buluyorsa tamam. ama elimdeki imkanlar yetmiyorsa "hadi sana güle güleee". olay bundan ibaret...