Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

parası olmayan nası müzik yapacak?????????

  • ibanetze • 7 Mayıs 2005 14:25 • #464498
    para deyince öyle trilyon falan değil arkadaşlar, yani bi marshall mode four bi de gibson les paul alacak kadar olsa...fazlası kötü müdür bilmiyorum hiç fazla parm olmadı
Bu konunun tüm mesajları