hay gözünü sevem forum dediğin böyle olur. bende aynı dertten muzdaribim. işalah bi davul alıcam artık kredi mredi çekip. ki yamaha düşünüyorum çok sağlam bi borç yapıcam cennet vade :)
bütün türk öğrenci müzisyenlere burdan kolaylıklar diliyorum allahtan. hepiniz için söz bu gece yatmadan önce bi dua edicem.
bu konuyu açtığın için de sana acayip teşekkür ediyorum hocam.
uzatmayacağım uzatırsam önce ekonomiden girerim allah bilir nerden çıkarım muhtemelen de küfür ederim bu duruma.akşam akşam bozmayalım azımızı :)
umarım istediğin enstrumanın kralını almak sana da nasip olur