hocam 7 senedir yüreğim pır pır etmekten pervane gibi oldu. anca bi çift crash e sahip olabildim.
gerekirse 1) barda kazanılan 3 kuruş fayda ediyo mu sanıyorsun?
2) napalım çalalım mı?
3) türbeye gidip dilek mi dileyelim?
4) yoksa sabah akşam dua mı edelim gökten zembille insin diye?
5) ya da bu maddeleri sıralamaya devam mı edelim?