buradan tüm müzik yapmaktan nefret eden fakat ailelerinin sonradan görme zengin aileler olmasından dolayı gösteriş amaçlı zorla müziğe itilen arkadaşlara sesleniyorum :
elinizdeki ya da evinizdeki kuyruklu piyanoları , bir gitarda kaç tel olduğunu bilmeden aldığınız Fenderleri , garajın bi köşesine depoladığınız Yamaha vb davulları , taşımaktan nefret ettiğiniz çelloları , yan flütleri , klavyeleri , bağlamaları , perküsyonları , hatta hiçbir zaman kullanmayacağınız amfileri ses sistemlerini köşelerinden çıkartın onların hakkını verecek adamlara verin. böylece onlara dünyaları vermiş olursunuz ve farkına varmadan büyük bir gururla vicdanınızı okşarsınız!!!!!!
mümkünse ben yamahayı alabilirmiyim? :)