hişşttt bi daha duymayayım:) yazmış işte yazacağını yoksa güzel olduğu için mi böyle şeyler dediniz nuri abime:)))))onu yeni tanıdım ama hakkında çok şey biliyorum(onun sandığından da fazla:)) ama bu adamın hakkını yemeyin lütfen gerçekten bişe ler biliyo emeği çok ve onları da sizin için paylaşıyo yapmayın lütfen böyle bi daha