Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

alın işte metal türleri ilk defa başlıcaklar için

  • nuri • 24 Haziran 2005 15:33 • #474444
    abi alemsim ya bu topic benim de çünkü üyeliğimindonduğu zaman bu nickle yazıyordum ama sen emeğe saygısızlık yapıyorsun ben aylarım ıverdim bu bilgiler için ya bak duygulandım şimdi
  • nuri • 24 Haziran 2005 15:38 • #474447
    hey neyime gülüyorsunuz ya gıcık oluyorum bu punk mıdır munkmı neyse
  • feyzasal • 24 Haziran 2005 16:04 • #474459
    sağolasın nuri kardeş anladık aydınlandık da, bu nümetal ne ola yaw:} metalin başına "nü" getirince yalın bi sound mı oluşuyo:)
  • nuri • 24 Haziran 2005 16:12 • #474465
    nü daha sanatsal bir ivme katsın diye aslında insanların ilk aklında oluşan çıplaklık sevgili feyza benimde amacım bu rock müziğe cinsellik ruhu katmak
  • pYscHo_09 • 24 Haziran 2005 16:13 • #474469
    hişşttt bi daha duymayayım:) yazmış işte yazacağını yoksa güzel olduğu için mi böyle şeyler dediniz nuri abime:)))))onu yeni tanıdım ama hakkında çok şey biliyorum(onun sandığından da fazla:)) ama bu adamın hakkını yemeyin lütfen gerçekten bişe ler biliyo emeği çok ve onları da sizin için paylaşıyo yapmayın lütfen böyle bi daha
  • nuri • 24 Haziran 2005 16:31 • #474487
    teşekkürler küçük dostum sen salla bu ukala insanları beni anlamadı bunlar ben köyüme geri dönicem
  • feyzasal • 24 Haziran 2005 17:02 • #474523
    hmm demekki pornografik içerikli rock müzik bu gruba dahildir diyosun he.öyleyse söyledikleri gibi sen hep yanlış örnekler veriyosun be nuri abi.bi kere nümetalin en efsane temsilcisi queen adreena yı unutmuşsun yaw.hadi fred durst ün açıp kırıtmalarını saymıyorum ama chaster herzaman giyinikti.
  • nuri • 24 Haziran 2005 17:04 • #474525
    feyza sen beni tanıyorsun dikkate alma beni herkese sesleniyorum topicteki nuri ile gerçek yaşamdaki nuri farklıdır
  • kuzucuk • 9 Temmuz 2005 18:50 • #477317
    bu topic sık sık güncellenecek çünkü metalci arkadaşlar için birebir eğitim amaçlı bir topic olduğu için zaten hazırlamak için aylarımı vermiştim:))
  • kuzucuk • 10 Temmuz 2005 07:15 • #477396
    GÜNCEL 1