Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

alın işte metal türleri ilk defa başlıcaklar için

  • müzikadamı • 5 Mayıs 2005 19:44 • #464233
    baran adlı şahıs garajın olmassa olamaz mihenk taşlarından biridir
    bazen böyle insanlara ters gelcek şeyler kullanır ama kötü niyetli değildir kısaca adam gibi adamdır
  • Kanpp • 5 Mayıs 2005 19:49 • #464235
    ilk olarak james i tanrı olarak kabul eyleyecen
    metallikacı olup millete hava atacan...
    kafa dürten şarkılarına bile süper diyecen
    black,death metal için ilginç ilginç açıklamalar yapıp durcan...

    NOT:Allah çarpsın doğru :D

    adamın üzerinde metalika t-shirt ü var ama elemanlar iron maiden ın elemanları...

    ve de bu adam metallikacı vede satanist vede o vede bu...

    sizleri seviyorum metalikacı insanlar...

    Metallica=Fethat Güsel :D

    Bu arada sizlere süper bir haber

    yarın aksam James küstüm şovda duyrulur...
  • karelerr • 5 Mayıs 2005 19:56 • #464240
    nekadar ilginncc..

    deli olduğunu kabul ediyosuunn..

    tamam ozamann..

    =))

    de yani gercekten alınmamak biyerde mümkün değill..
  • cc_baran • 5 Mayıs 2005 20:26 • #464250
    alınmasın kimse yaw, ben öylesine yazdım işte, rica edeceğim.
    sağolsun herkes :D


    ya burada da gördüm metallica yazıyo tişörtte ama altta cradle elemanları var, çok güldüm yaw .D
  • karelerr • 5 Mayıs 2005 20:47 • #464252
    =))
  • mor_ve _ötesi • 5 Mayıs 2005 21:50 • #464274
    ben doom göremiyorum siz görebiliyomusunuz?
  • cc_baran • 5 Mayıs 2005 21:55 • #464275
    Doom Metal - Depresif, üzücü, bol acılı, melankolik, ağlatan hıçkırtan müzik dalı. Örnek : My Dying Bride, Ferdi Tayfur.

    Love Metal - Aşk meşk. Örnek : HIM,HIM,HIM ve yine ve sadece ve malesef ve lanet olsun ki HIM.



    çok eğlendim :D
  • mor_ve _ötesi • 5 Mayıs 2005 22:06 • #464281
    ya anlamını biliyos da şöyle usun usun yassaymış da okusaymışız ama naapalım senin tanım da güsel :D
  • Kanpp • 6 Mayıs 2005 12:52 • #464360
    Lacrimas Profundere...

    Black Swans...
  • begum • 6 Mayıs 2005 20:10 • #464410
    punk deyince zaten direk sex pistol gelir adamın aklına!punk aslında 1 tanıma sığdırılamazki sadece grupların felsefesinden bahsetek gerek bir tür yaşam isyanı desek...punk ve içki....punk ve sexpistol...