Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

alın işte metal türleri ilk defa başlıcaklar için

  • shifty • 13 Mayıs 2005 13:11 • #465770
    valla hiç gerek yok bu tip ayrımlara bence bir grubu tam bir tarza sokamazsın yani senin yazdıklarındada görüyoruz her iki kategoridede aynı grup var mesela glam rock var birde oof :D ama güzel bir çalışma olmuş teşekkürler
  • beelzebubxx • 13 Mayıs 2005 14:42 • #465779
    ne türü !o zaman söyleyin bakalım opeth,king diamond ne tarz müzik yapıyorlar?
  • C-None • 15 Mayıs 2005 18:38 • #466173
    abi gökhan sus olm, şimdi opeth için black diyen darmadumancılar damlıycak harbi..burası böyle söölim bak..
  • Pro-Gressive • 15 Mayıs 2005 20:00 • #466195
    ya şimdi böyle keskin bi sınıflandırma yapmak aslında saçma,sonra şu ne metaldi bu ne metaldi way anasını diyosunuz.Blind Guardian olmuş Elf metal,şuna diyorlarmış Space metal...EEAAAAAH!

    O yüzden sallamak lasım dinlemek lasım.Ya da çok genel sınıflandırmk lazım Doom,Gothic,Heavy,Power,Progressive,Trash var benim için...Kalanını müzikten saymıyorum zaten.

    Kısacası sadece dinleyin siz,illa ne olduunu bilmek gerekiosa da öyle genel bi sınıflandırma yapın içiniz rahat olsun.
    Bi de yukarıda biri Iced earth'ün Progressive olduunu yazmış kafasına sıçiim onun.
  • nuri • 18 Haziran 2005 14:01 • #473324
    bu topic güncelliğini korumalı bence gençler için yaaa:}
  • paradigm_shift • 24 Haziran 2005 00:29 • #474347
    ne eğlenceli topikmiş bu yahu!keşke daha erken görebilseydim de daha da çok gülebilseydim ortama duhul olaraktan..acaba bu kadar dallandırılmaya gerek duyulan başka bir müzik türü olmuş mudur insanlığın müzik tarihinde?belki atlantis uygarlığında:(crystal metal,magic metal,sekhmet metal,khnemu metal,alnantees metal,yuh metal,oha metal,yeter metal..)


    bkz:osurdum,yeni tarz yaptım..
  • nuri • 24 Haziran 2005 00:31 • #474348
    bu topic benim ne olcak
  • jose • 24 Haziran 2005 09:49 • #474378
    topic süper olmuş eline sağlık kardeş:)...
  • fibonacci • 24 Haziran 2005 10:38 • #474384
    Bu "metal türleri" yazısını da garaj forumuna şimdiye kadar belki on kişi "bunu ben yazdım" edasıyla copy-paste ile gönderdi. Baydı ama. Biraz da başka numararla gelin ;)

    Edit: Yazıyı baştan sonra okuyunca yazının sonunda, orijinal metinde olmayan üç ekleme yapıldığını gördüm. Ancak bunlar sanırım yazıyı buraya koyan arkadaşın işi, çünkü ondan önceki kısımlar imla kurallarına uygunken, bu son üç "metal türünde" bir çok imla hatası ve mantık hatası mevcut. Hadi bakalım.
  • punk_girl_punk • 24 Haziran 2005 13:34 • #474410
    :)))