manga çok güzel bir grup aslında.. yani en azından türkiyede daha önce yapılmamış tarzda müzik yapıyorlar .. ama her çalışmaları bir parça linkin park kokuyor.. örneğin ilk klibin animasyon olması ve aynı tarz direk linkini hatırlattı bana
ayrıca yeni klipteki bazı hareketler one step closer klibini anımsatıyor ..