hayır sende sorun yok.ben normalde death ve heavy metal dinliyorum ama -utanarak söylüyorum lütfen bağışlayın,eskiden lp dinlerdim ondan- bazı şarkılarını sevmişim nasılsa manganın.ama ne olursa olsun gruptan nefret ediyorum.neden?çünkü yaptıkları şey etkilenme değil.DİREK KOPYA.ve bu da sorunun cevabı oluyor.hayır yanılmıyorsun aralarında baya baya benzerlik var ve bu öyle bir sınıra gelmiş ki artık özentilik olarak adlandırılıyor.manganın yaptığı müziğin denenmemiş olmasının sebebi de rapcorenin çok dar bir tür olması sebebiyle,yapılacak herşeyin özentilik olarak nitelendirilecek olmsaıdır.bence gayet de doğru.görünen köy klavuz istemiyor.manga özentiler listesinde hep ilk sıraya oynuyor.