yok yaa, ne sorunu olsun. adamlar linkin park 2 resmen. farklı bişeyleri yok. bırak şarkıların aynılığnı, şarkıların albümde dizilişi bile aynı. ama adamları pek suçlamıyorum. herhalde kimse bu kadar gerizekalı gözükmek istemez. büyük bir olasılıkla plak şirketleri zorluyordur böyle davranmalarına, hani daha çok tutulsun diye.