Manga'nın Türkiyenin ilk nu-metal grubu olması, onların iyi bi grup olduğu anlamına gelmez. Kaldı ki linkin Park'ın ilk albümünden sonrası yalan... Artık nu-metal dinlemesem de o albümdeki(hybrid Theory) şarkılar hala bana çok fena gelmez. Kısacası Linkin Parka benzeyip benzememesi önemli değil, Manga dandik bi grup(Linkin Park da öyle).