Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Neden Manga Linkin Park a benzemek için elinden geleni yapıyor?

  • likablegirl • 13 Mayıs 2005 23:17 • #465898
    maNgaizM

    Valla onu bunu bilmem Manga gerçekten güzel bir kopyacı cidden linkin park olayı aklıma gelmedi ama forumu okuyunca cidden benzerlikler var ayrıca Mor ve Ötesinin UYAN adlı parçayı da fena kopyalamışlar bitti rüya diye piyasaya sürmüşler ne diyelim kopya konusunda iyiler başkalarını kopyalayıpppp dinleyicilereee "" aaaa ne güzelmiş bak çok farklı"" dedittiriyorlar. Bu da bir yetenek :D :ppPPp
Bu konunun tüm mesajları