mangaya kötü diyorsunuz allah bilir siz kimleri dinliyorsunuz?? az önceki mesajımı sildiniz çünkü bu tip yorumları kaldıramıyorsunuz..allah bilir kaç kişi daha mangayı savunan yazılar yazmıştır ama siz hepsiniz silmişsinizdir...manga kaliteli bir grup..Pardon bu yazı yanlış yere yazıldı SİZ KALİTEDEN NE ANLARSINIZ????