Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Neden Manga Linkin Park a benzemek için elinden geleni yapıyor?

  • __maNga__ • 13 Mayıs 2005 23:43 • #465904
    maNga ile linkinpark'ı mı kıyaslıyorsunuz yoksa maNga'nın linkinpark'ı taklit ettiğini mi sölüyorsunuz belli değiL!
    eğer kıyaslıyorsanız şunu söliyim: maNga ingilizce bi albüm çıkarsaydı Avrupa'da bir numara olurdu (ki zaten Türkiye'de bir numara)Bunu herkes biliyor.
    eğer taklit ettiğiini düşünüyorsanız ben size müziğin "m" sini bilmediğinizi sölerim. Çünkü nü-metaL tarzı parçaların hepsi aynı yapıdadır. elektro gitar eşliğinde biraz rap vokaller, DJ strachleri vs. vs.. bunu bilmiosanız hiç konuşmayın daha iYi !
Bu konunun tüm mesajları