maNga ile linkinpark'ı mı kıyaslıyorsunuz yoksa maNga'nın linkinpark'ı taklit ettiğini mi sölüyorsunuz belli değiL!
eğer kıyaslıyorsanız şunu söliyim: maNga ingilizce bi albüm çıkarsaydı Avrupa'da bir numara olurdu (ki zaten Türkiye'de bir numara)Bunu herkes biliyor.
eğer taklit ettiğiini düşünüyorsanız ben size müziğin "m" sini bilmediğinizi sölerim. Çünkü nü-metaL tarzı parçaların hepsi aynı yapıdadır. elektro gitar eşliğinde biraz rap vokaller, DJ strachleri vs. vs.. bunu bilmiosanız hiç konuşmayın daha iYi !