Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Arabeski yok etme imkanınız olsa bunu yapar mıydınız?

  • Nofx • 9 Mayıs 2005 22:32 • #465040
    Ala ala herkez rock dinliycek diye bir şartmı koydunuz??Banane ne pokh yerlerse yesinler ben arabesk dinleyenlere daha bir saygıyla bakıyorum en azından adamların bir tarzı var.Kraltv açıp ordaki ibnemsi yaratıkları dinlemiyolar...
Bu konunun tüm mesajları