İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
Arabeski yok etme imkanınız olsa bunu yapar mıydınız?
ordabiyerde
• 9 Mayıs 2005 21:45 •
#465009
herkes bir müzik türünü sever sever de arabeski yok etme imkanınız olsa bunu yapar mıydınız?
asarneyeal
• 9 Mayıs 2005 21:46 •
#465011
kesinlikle
likablegirl
• 9 Mayıs 2005 21:59 •
#465025
gözümü bile kırpmazdım :) hihihihihi
asarneyeal
• 9 Mayıs 2005 22:03 •
#465027
hadi ordan sen mi??
likablegirl
• 9 Mayıs 2005 22:04 •
#465029
Ben tabi her türlü müziğe katlanırım ama arabeske ASLAAAAAAAAA!!!
-MetaoRa-
• 9 Mayıs 2005 22:07 •
#465030
direk arabeskcisin dedi:)
likablegirl
• 9 Mayıs 2005 22:09 •
#465031
diyemez :) dese de birşey değişmeeez ben her zaman arabeske alerjisi olan biri olarak kalacağım ;)
physco_burock
• 9 Mayıs 2005 22:22 •
#465036
yok ya niye yapıyım dinlemem ama o zaman minübüsçüler napıcak :D:D:D:D
klavyeci
• 9 Mayıs 2005 22:26 •
#465038
Arabesk kemanları yok etmeyin ama!!
Nofx
• 9 Mayıs 2005 22:32 •
#465040
Ala ala herkez rock dinliycek diye bir şartmı koydunuz??Banane ne pokh yerlerse yesinler ben arabesk dinleyenlere daha bir saygıyla bakıyorum en azından adamların bir tarzı var.Kraltv açıp ordaki ibnemsi yaratıkları dinlemiyolar...
1
2
3
4
5
6
7
»