Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Arabeski yok etme imkanınız olsa bunu yapar mıydınız?

  • ordabiyerde • 9 Mayıs 2005 21:45 • #465009
    herkes bir müzik türünü sever sever de arabeski yok etme imkanınız olsa bunu yapar mıydınız?
  • asarneyeal • 9 Mayıs 2005 21:46 • #465011
    kesinlikle
  • likablegirl • 9 Mayıs 2005 21:59 • #465025
    gözümü bile kırpmazdım :) hihihihihi
  • asarneyeal • 9 Mayıs 2005 22:03 • #465027
    hadi ordan sen mi??
  • likablegirl • 9 Mayıs 2005 22:04 • #465029
    Ben tabi her türlü müziğe katlanırım ama arabeske ASLAAAAAAAAA!!!
  • -MetaoRa- • 9 Mayıs 2005 22:07 • #465030
    direk arabeskcisin dedi:)
  • likablegirl • 9 Mayıs 2005 22:09 • #465031
    diyemez :) dese de birşey değişmeeez ben her zaman arabeske alerjisi olan biri olarak kalacağım ;)
  • physco_burock • 9 Mayıs 2005 22:22 • #465036
    yok ya niye yapıyım dinlemem ama o zaman minübüsçüler napıcak :D:D:D:D
  • klavyeci • 9 Mayıs 2005 22:26 • #465038
    Arabesk kemanları yok etmeyin ama!!
  • Nofx • 9 Mayıs 2005 22:32 • #465040
    Ala ala herkez rock dinliycek diye bir şartmı koydunuz??Banane ne pokh yerlerse yesinler ben arabesk dinleyenlere daha bir saygıyla bakıyorum en azından adamların bir tarzı var.Kraltv açıp ordaki ibnemsi yaratıkları dinlemiyolar...