-
ASLA! Ben severim arabesk ;)
-
arabesk bastırılmış duyguların dışa vurumudur bu hem rock ta hemde rap te mevcut....bu arada arkadaşın biri EMİNEM E BİR ŞEY VERMİYOR demiş....ama MOSH klibi ile dünyaya biz aptal bir başkana sahibiz diyecek kadar yürekli ve duyarlı siz ne kadar rap i sevmesenizde sonuçta burası alternatif bir portal bende rap yapan bir grubun solistiyim.....onun için lütfen yadırgamadan cevaplayınız.....en azından ermenilere destek veren s.o.a.d kadar rezil ve aşağalık müzik yapmıyoruz...
-
hayır çünkü o insanların tarzı odur onu benimsemişlerse bu kararlarına saygı duymak gerekir
-
haklısın.soad dinlemektense emineme taparım daha iyi.
-
katılıyorum rap sevmesem de aşağılayacak değilim, ama soad ıyy yani! Adam düpedüz küfrediyo Türkler'e yaa. Bi de tutup dinliyolar!
-
arabesk batı müziinin yalan olduunu kanıtlayan bir müzik türüdür.. batı müzii ile arabesk yapmak mantıksızlıktır çünkü batı müziinde koma yoktur..
-
abi ama kız ben seni vurmazmıyam saçın başın yolmaz mıyam diye şarkı var buna ne diyceksiniz?
-
Dostum niye yapayım isteyen istediğini dinler bu aynı din meselesine benziyo saçma!!!!
-
eft ama aynı şey değildir...
-
ah çocuuğum acıdım sana yaa.
konuşturacaksınız beni şindik. sen portakalda vitaminken varmış arabesk. şimdi sana arabeskin terminolojik anlamını söyle desem söleyemezsin allah bilir. ( bi ekşi sözlüğe bak istersen)
ya yapmayın ya. e o zaman blues çıkmasaydı memphiste , harlem sokaklarında rock denen şey ne bilmicektiniz. şimdi blues u yok etme imkanınız olsa yaparmıydınız sorusunu bi amerikalıya sormakla arabeski yok edelim mi sorusunu bi türke sormak aynı şey değil mi.
haksızsam söleyin de nerde yanlışım bende öğreneyim yaw.
a aaa. bırakın arabeski bluesu tartışmayın size ne zararı var yahu. gençsiniz siz sizi kesseler acımaz!