Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Arabeski yok etme imkanınız olsa bunu yapar mıydınız?

  • LpU_Rocks • 18 Mayıs 2005 11:52 • #466656
    ASLA! Ben severim arabesk ;)
  • snown • 18 Mayıs 2005 13:29 • #466662
    arabesk bastırılmış duyguların dışa vurumudur bu hem rock ta hemde rap te mevcut....bu arada arkadaşın biri EMİNEM E BİR ŞEY VERMİYOR demiş....ama MOSH klibi ile dünyaya biz aptal bir başkana sahibiz diyecek kadar yürekli ve duyarlı siz ne kadar rap i sevmesenizde sonuçta burası alternatif bir portal bende rap yapan bir grubun solistiyim.....onun için lütfen yadırgamadan cevaplayınız.....en azından ermenilere destek veren s.o.a.d kadar rezil ve aşağalık müzik yapmıyoruz...
  • samet_ • 18 Mayıs 2005 13:50 • #466665
    hayır çünkü o insanların tarzı odur onu benimsemişlerse bu kararlarına saygı duymak gerekir
  • pUnKeR • 18 Mayıs 2005 13:53 • #466667
    haklısın.soad dinlemektense emineme taparım daha iyi.
  • LpU_Rocks • 18 Mayıs 2005 15:01 • #466671
    katılıyorum rap sevmesem de aşağılayacak değilim, ama soad ıyy yani! Adam düpedüz küfrediyo Türkler'e yaa. Bi de tutup dinliyolar!
  • Deejay_Cesar • 18 Mayıs 2005 17:25 • #466689
    arabesk batı müziinin yalan olduunu kanıtlayan bir müzik türüdür.. batı müzii ile arabesk yapmak mantıksızlıktır çünkü batı müziinde koma yoktur..
  • ordabiyerde • 19 Mayıs 2005 20:11 • #467026
    abi ama kız ben seni vurmazmıyam saçın başın yolmaz mıyam diye şarkı var buna ne diyceksiniz?
  • p_L_a_C_e_B_o • 19 Mayıs 2005 21:06 • #467039
    Dostum niye yapayım isteyen istediğini dinler bu aynı din meselesine benziyo saçma!!!!
  • mor_ve _ötesi • 19 Mayıs 2005 23:09 • #467095
    eft ama aynı şey değildir...
  • UglyKidJoe • 19 Mayıs 2005 23:59 • #467105
    ah çocuuğum acıdım sana yaa.
    konuşturacaksınız beni şindik. sen portakalda vitaminken varmış arabesk. şimdi sana arabeskin terminolojik anlamını söyle desem söleyemezsin allah bilir. ( bi ekşi sözlüğe bak istersen)

    ya yapmayın ya. e o zaman blues çıkmasaydı memphiste , harlem sokaklarında rock denen şey ne bilmicektiniz. şimdi blues u yok etme imkanınız olsa yaparmıydınız sorusunu bi amerikalıya sormakla arabeski yok edelim mi sorusunu bi türke sormak aynı şey değil mi.
    haksızsam söleyin de nerde yanlışım bende öğreneyim yaw.

    a aaa. bırakın arabeski bluesu tartışmayın size ne zararı var yahu. gençsiniz siz sizi kesseler acımaz!