Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Arabeski yok etme imkanınız olsa bunu yapar mıydınız?

  • LpU_Rocks • 18 Mayıs 2005 15:01 • #466671
    katılıyorum rap sevmesem de aşağılayacak değilim, ama soad ıyy yani! Adam düpedüz küfrediyo Türkler'e yaa. Bi de tutup dinliyolar!
Bu konunun tüm mesajları