Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Arabeski yok etme imkanınız olsa bunu yapar mıydınız?

  • snown • 18 Mayıs 2005 13:29 • #466662
    arabesk bastırılmış duyguların dışa vurumudur bu hem rock ta hemde rap te mevcut....bu arada arkadaşın biri EMİNEM E BİR ŞEY VERMİYOR demiş....ama MOSH klibi ile dünyaya biz aptal bir başkana sahibiz diyecek kadar yürekli ve duyarlı siz ne kadar rap i sevmesenizde sonuçta burası alternatif bir portal bende rap yapan bir grubun solistiyim.....onun için lütfen yadırgamadan cevaplayınız.....en azından ermenilere destek veren s.o.a.d kadar rezil ve aşağalık müzik yapmıyoruz...
Bu konunun tüm mesajları