arabesk bastırılmış duyguların dışa vurumudur bu hem rock ta hemde rap te mevcut....bu arada arkadaşın biri EMİNEM E BİR ŞEY VERMİYOR demiş....ama MOSH klibi ile dünyaya biz aptal bir başkana sahibiz diyecek kadar yürekli ve duyarlı siz ne kadar rap i sevmesenizde sonuçta burası alternatif bir portal bende rap yapan bir grubun solistiyim.....onun için lütfen yadırgamadan cevaplayınız.....en azından ermenilere destek veren s.o.a.d kadar rezil ve aşağalık müzik yapmıyoruz...