ah çocuuğum acıdım sana yaa.
konuşturacaksınız beni şindik. sen portakalda vitaminken varmış arabesk. şimdi sana arabeskin terminolojik anlamını söyle desem söleyemezsin allah bilir. ( bi ekşi sözlüğe bak istersen)
ya yapmayın ya. e o zaman blues çıkmasaydı memphiste , harlem sokaklarında rock denen şey ne bilmicektiniz. şimdi blues u yok etme imkanınız olsa yaparmıydınız sorusunu bi amerikalıya sormakla arabeski yok edelim mi sorusunu bi türke sormak aynı şey değil mi.
haksızsam söleyin de nerde yanlışım bende öğreneyim yaw.
a aaa. bırakın arabeski bluesu tartışmayın size ne zararı var yahu. gençsiniz siz sizi kesseler acımaz!