Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Arabeski yok etme imkanınız olsa bunu yapar mıydınız?

  • UglyKidJoe • 19 Mayıs 2005 23:59 • #467105
    ah çocuuğum acıdım sana yaa.
    konuşturacaksınız beni şindik. sen portakalda vitaminken varmış arabesk. şimdi sana arabeskin terminolojik anlamını söyle desem söleyemezsin allah bilir. ( bi ekşi sözlüğe bak istersen)

    ya yapmayın ya. e o zaman blues çıkmasaydı memphiste , harlem sokaklarında rock denen şey ne bilmicektiniz. şimdi blues u yok etme imkanınız olsa yaparmıydınız sorusunu bi amerikalıya sormakla arabeski yok edelim mi sorusunu bi türke sormak aynı şey değil mi.
    haksızsam söleyin de nerde yanlışım bende öğreneyim yaw.

    a aaa. bırakın arabeski bluesu tartışmayın size ne zararı var yahu. gençsiniz siz sizi kesseler acımaz!
Bu konunun tüm mesajları