en çok sanırım donnie darko, zaten echo and the bunnymen coşturmuştur, "killing moon" en bi güzeli. ve tabii "mad world" o da unutulmaz.
ayrıca amelie herşeyiyle tapılası şirin film ve müzikleri de sürekli ardarda dinlememek koşuluyla baymaz ve çok eglencelidir.
bir de requiem for a dream diyim ben.