Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sizi en fazla etkilemiş film müzikleri..

  • partikel88 • 11 Mayıs 2005 19:45 • #465569
    en çok sanırım donnie darko, zaten echo and the bunnymen coşturmuştur, "killing moon" en bi güzeli. ve tabii "mad world" o da unutulmaz.
    ayrıca amelie herşeyiyle tapılası şirin film ve müzikleri de sürekli ardarda dinlememek koşuluyla baymaz ve çok eglencelidir.
    bir de requiem for a dream diyim ben.
Bu konunun tüm mesajları