-
Godfather , Pianist(tabi hiçbiri yeni besteler değildi hepsi chopin'in eserleriydi) , The Last Mohican bi de Schindler's List
-
terminator II
-
+1
Kesinlikle... Çingeneler Zamanı...
-
Trainspotting / Lou Reed - A Perfect Day
-
tabutta rövaşata
babazula ve yansımalar
-
en çok sanırım donnie darko, zaten echo and the bunnymen coşturmuştur, "killing moon" en bi güzeli. ve tabii "mad world" o da unutulmaz.
ayrıca amelie herşeyiyle tapılası şirin film ve müzikleri de sürekli ardarda dinlememek koşuluyla baymaz ve çok eglencelidir.
bir de requiem for a dream diyim ben.
-
Bir Derdim Var ve Titanic..Abi titanic i 5 kere islemiştim her o müziği çaldığında da ağlamıştım..
-
ben de ameliede ağlamıştım, çok duygusaldım o ara...şimdi senaryo değişse, amelie ölse ağlamam :) yok yine ağlarım, hep ağlarım...
-
yavuz çetin-propaganda
-
ben galiba amelie'ye aşıktım :)