Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sizi en fazla etkilemiş film müzikleri..

  • violoncellist • 11 Mayıs 2005 16:40 • #465527
    Godfather , Pianist(tabi hiçbiri yeni besteler değildi hepsi chopin'in eserleriydi) , The Last Mohican bi de Schindler's List
  • soth • 11 Mayıs 2005 16:48 • #465532
    terminator II
  • Caguta • 11 Mayıs 2005 17:50 • #465542
    +1

    Kesinlikle... Çingeneler Zamanı...
  • Noryth Aquanum • 11 Mayıs 2005 18:01 • #465544
    Trainspotting / Lou Reed - A Perfect Day
  • düşyılmaz • 11 Mayıs 2005 18:04 • #465545
    tabutta rövaşata
    babazula ve yansımalar
  • partikel88 • 11 Mayıs 2005 19:45 • #465569
    en çok sanırım donnie darko, zaten echo and the bunnymen coşturmuştur, "killing moon" en bi güzeli. ve tabii "mad world" o da unutulmaz.
    ayrıca amelie herşeyiyle tapılası şirin film ve müzikleri de sürekli ardarda dinlememek koşuluyla baymaz ve çok eglencelidir.
    bir de requiem for a dream diyim ben.
  • mor_ve _ötesi • 11 Mayıs 2005 21:33 • #465593
    Bir Derdim Var ve Titanic..Abi titanic i 5 kere islemiştim her o müziği çaldığında da ağlamıştım..
  • ibanetze • 11 Mayıs 2005 21:48 • #465596
    ben de ameliede ağlamıştım, çok duygusaldım o ara...şimdi senaryo değişse, amelie ölse ağlamam :) yok yine ağlarım, hep ağlarım...
  • drummist • 11 Mayıs 2005 21:48 • #465597
    yavuz çetin-propaganda
  • ibanetze • 11 Mayıs 2005 22:29 • #465602
    ben galiba amelie'ye aşıktım :)