Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sizi en fazla etkilemiş film müzikleri..

  • ThErİoN • 12 Mayıs 2005 02:18 • #465619
    jon bon jovi-blaze of glory
    (young guns 2 filmi içindi galiba bilmem hatırlar mısınız...)
  • Nofx • 12 Mayıs 2005 02:51 • #465620
    İlk izlediğim show tv gece sineması filmindeki kırmızı noktalı müzik hala kulaklarımda..Bi yandan annmlere bakardım gelince duyayım diye..Ulan artık kalmadı beahh millet cd alıyo :))müzikte şöleydi dan dan ran da ran..Tabi ekşına göre müzik değişirdi :))
  • karete • 12 Mayıs 2005 02:53 • #465621
    çııkçık boncuk kimdeyse benim dıptısım ondadır
    onda bunda dıptıstır
  • therionn • 12 Mayıs 2005 14:59 • #465667
    kesinlikle LOTR derim ama madem ayrı:) tutuluyo ozaman bende requiem for a dream'in müziği çok iyiydi
  • ibanetze • 12 Mayıs 2005 15:14 • #465668
    bi de aperfect circle-passive yani o şarkıyı dinleyip de sevmeyen olacağını sanmıyorum...filmi sırf şarkının girdiği yeri görmek için izledim...
  • HayalPerest • 12 Mayıs 2005 23:47 • #465734
    amelie'nin müzikleri de iyi gerçekten. aslında tüm film boyunca tek bir müziğin çeşitli halleri var.
  • beelzebubxx • 13 Mayıs 2005 01:03 • #465745
    Requiem for a dream'in müziğidir
  • SimsiyaH • 13 Mayıs 2005 12:24 • #465768
    kasımda aşk başkadır..
  • bigbooots • 13 Mayıs 2005 15:23 • #465800
    k-pax
    grand central
  • ibanetze • 13 Mayıs 2005 15:37 • #465809
    bi de moğolların film müzkleri çok güzel oluyo yav.mesela kemal sunal'ın öğretmen filminin müziği var, adı çile, çok tatlı (ben de edebiyat öğretmeni olucam iki sene sonra)...çileli valla hakkaten de :) bi de selvi boylum al yazmalım, bence film de güzel, müziği de süper...