-
jon bon jovi-blaze of glory
(young guns 2 filmi içindi galiba bilmem hatırlar mısınız...)
-
İlk izlediğim show tv gece sineması filmindeki kırmızı noktalı müzik hala kulaklarımda..Bi yandan annmlere bakardım gelince duyayım diye..Ulan artık kalmadı beahh millet cd alıyo :))müzikte şöleydi dan dan ran da ran..Tabi ekşına göre müzik değişirdi :))
-
çııkçık boncuk kimdeyse benim dıptısım ondadır
onda bunda dıptıstır
-
kesinlikle LOTR derim ama madem ayrı:) tutuluyo ozaman bende requiem for a dream'in müziği çok iyiydi
-
bi de aperfect circle-passive yani o şarkıyı dinleyip de sevmeyen olacağını sanmıyorum...filmi sırf şarkının girdiği yeri görmek için izledim...
-
amelie'nin müzikleri de iyi gerçekten. aslında tüm film boyunca tek bir müziğin çeşitli halleri var.
-
Requiem for a dream'in müziğidir
-
kasımda aşk başkadır..
-
k-pax
grand central
-
bi de moğolların film müzkleri çok güzel oluyo yav.mesela kemal sunal'ın öğretmen filminin müziği var, adı çile, çok tatlı (ben de edebiyat öğretmeni olucam iki sene sonra)...çileli valla hakkaten de :) bi de selvi boylum al yazmalım, bence film de güzel, müziği de süper...