bi de moğolların film müzkleri çok güzel oluyo yav.mesela kemal sunal'ın öğretmen filminin müziği var, adı çile, çok tatlı (ben de edebiyat öğretmeni olucam iki sene sonra)...çileli valla hakkaten de :) bi de selvi boylum al yazmalım, bence film de güzel, müziği de süper...