Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sizi en fazla etkilemiş film müzikleri..

  • hemoglobin • 27 Mayıs 2005 21:36 • #468812
    requiem for a dream soundtrackleri
  • gwen_b • 28 Mayıs 2005 00:09 • #468832
    placebo-every me and every you(seks oyunları)
    pink floyd the wall
  • BenStrahd • 31 Mayıs 2005 20:07 • #469672
    resident evil ayrıca star wars tabıkıde
  • MORVEÖTESİ1995 • 31 Mayıs 2005 21:35 • #469716
    titaniğin müziği.....bi de funeral song....
  • Al Di Meola • 31 Mayıs 2005 23:15 • #469731
    BJÖRK- KARANLIKTA DANS
    ALBERTO İGLESİAS- HABLE CON ELLA-KONUŞ ONUNLA- PEDRO ALMODOVAR
  • marla singerr • 6 Haziran 2005 17:51 • #470999
    1)Fight Club
    2)Requiem for a dream
    3)Lost highway
    4)donnie darko
    daha var aklıma gelenler ve önceliği olanlar bunlar..
  • _linkin_park_ • 6 Haziran 2005 18:34 • #471002
    şeytanın film müziği...the exorcist hala favorimdir...mike oldfield yapmıştır....harikadır...
  • da hui • 6 Haziran 2005 20:49 • #471025
    Ya o değil de şimdi aklıma geldi, tv8'de "dikkat şahan çıkabilir" diye bir program var(bilenler bilir). Adam "Ver müziği!!!" diyor, Omen'in müziğini veriyorlar... Gülmekten yarılıyorum.
  • sphinx_ac • 17 Haziran 2005 22:44 • #473214
    1) tabii ki The Wall
    2) donnie darko nun son sahnesinde çalan müzik; Gary Jules - Mad World
    3) reservoir dogs un giriş müziği; George Baker Selection - Little Green Bag
  • Narcoholic • 18 Haziran 2005 17:25 • #473378
    placebo-every you every me(cruel intentions)
    roxette-it must have been love(pretty woman)
    republica-drop dead gorgeous(scream)
    moby-everything is wrong(scream)
    the pixies-where's my mind?(fight club)
    all saints-pure shore(the beach)
    celine dion-my hearth will go on(titanic)
    ..........................................